Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje produktów zakupionych w sklepie Julinka

30 dni na zwrot zakupionych produktów

Julinka umożliwia zwrot towaru w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez klienta zamówionych produktów. Przed dokonaniem zwrotu prosimy o wcześniejszy o kontakt z obsługą naszego sklepu, która ułatwi bezproblemowy zwrot zakupionych produktów.

Prosimy o zwrócenie uwagi na fakt, iż zgodnie z regulaminem sklepu procedurą zwrotów nie jest objęty produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Dotyczy to w szczególności wyrobów pończoszniczych, w przypadku których ze względów higienicznych oraz specyfikę asortymentu nie jesteśmy w stanie zaakceptować zwrotu produktów, które były wyjęte z opakowania i noszą jakiekolwiek ślady użytkowania. Dokładne informacje o sposobie i warunkach zwrotu zakupionych produktów zostały zawarte w Regulaminie sklepu Julinka, dostępnym tutaj.

Nasz adres:

ARRIES s.c.
Sklep Julinka
ul. Międzyleska 4
50-514 Wrocław

Akceptujemy również zwroty przesłane do punktów odbioru DHL oraz InPost. Po wcześniejszym uzgodnieniu z nami, możesz zwróć zakupione produkty do jednego z wymienionych punktów odbioru. 

Punkty odbioru:

DHL
Automat DHL POP BOX
ul. Międzyleska 4
50-514 Wrocław

InPost
Paczkomat WRO25N
ul. Gazowa 3,
50-513 Wrocław

Reklamacje

Julinka oferuje wyłącznie wysokiej jakości asortyment rajstop dla dzieci. Jakość produktów weryfikowana jest dokładnie przez producenta danego produktu. Wierzymy, że dostarczamy naszym klientom pełnowartościowe wyroby pozbawione jakichkolwiek wad. Jeżeli jednak stwierdzisz, że zakupiony produkt ma wady fabryczne, skontaktuj z obsługą naszego sklepu w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej. Dokładne informacje o sposobach zgłaszania i rozpatrywania reklamacji zostały zawarte w Regulaminie sklepu Julinka, dostępnym tutaj.